Welkom juf Naomi

Hallo allemaal,

Ik ben juf Naomi en wil me bij deze voorstellen als de nieuwe co-teacher van groep 5 en 6. Van jongs af aan ben ik al gepassioneerd om kinderen iets bij te leren en daarom heb ik gekozen voor de opleiding leerkracht lager onderwijs. Als leerkracht wil ik ervoor te zorgen dat elke leerling zich goed voelt in de klas en dat elke leerling kan werken op zijn/haar eigen niveau. Zelf geef ik het liefst taalvakken zoals Frans, spelling en taal maar andere vakken schrikken me zeker niet af. In het dagelijks leven ben ik een 23-jarige die in Kapellen woont. Ik ga graag wandelen, iets eten met vrienden maar ik kook ook graag zelf. Tenslotte ben ik een echte dierenvriend en speel ik graag met mijn twee katten, Basil en Juliet.

Ik kijk er enorm naar uit om met uw zoon/dochter een gelukkig schooljaar tegemoet te gaan.