Welkom juf Stephany

Dag iedereen

Mijn naam is Stephany, ik ben 27 jaar en woon aan het mooie Eilandje in Antwerpen. Oorspronkelijk studeerde ik af als kleuterjuf, maar het bleef kriebelen om ook les te geven in het lager onderwijs. Daarom studeerde ik in avondonderwijs verder en behaalde ik ondertussen ook dit diploma.

Ik koos voor het onderwijs omdat ik in eerste instantie een groot hart heb voor kinderen. Al van jongs af aan wist ik dat ik met kinderen wilde werken. Ze fundamentele elementen bijleren en ze zien groeien op cognitief en sociaal vlak, hun ondersteunen bij moeilijkheden en hen hier beter in zien worden, daar word ik gelukkig van. Mijn lievelingsvakken zijn taal en spelling, al geef ik ook graag muzische vorming waarin duidelijk de talenten van kinderen naar boven komen.

In mijn vrije tijd ben ik graag actief bezig, zo ga ik geregeld sporten en volg ik groepslessen: krachttraining, spinning en yoga. Verder hou ik erg van sociaal contact en ga ik graag op stap in de stad met vrienden.

Tot aan de herfstvakantie zal ik juf Nele vervangen in groep 5.